fredag, september 28, 2007

Trött...

Ja, idag är jag riktigt slö och nu ( 18.00) har både Marianne och jag lagt oss till rätta i sängen och ligger och slösurfar på våra MacBooks. Fördelen blir väl att man bli lite piggare inför helgen. Jag orkar inte ens presentera någon bild idag, hade ni sett mig just nu hade ni trott jag var i 70-års åldern! Under helgen ska vi bl.a gå på restaurang med min mor (Inger), göra några inköp, tvätta och jogga så det är nog klokt att ha en riktigt slö fredagskväll. Det enda jag ska prestera i kväll är att titta på Sydnytt och Rapport, det är nästan det enda vi ser på TV förutom de DVD-filmer vi ibland hyr. Jag tycker TV överlag är värdelöst; reklam, löjliga amerikanska serier och förnedringsprogram. Jag har väl blivit en sur gammal gubbe, kan sakna Hylands Hörna, Fråga Lund, Villervalle i Söderhavet, Mosebacke Monarki ,"Skäggen" samt Lasse Holmqvist och då speciellt "Här är ditt liv". Om det nu är någon som minns så gamla TV-program...

Inga kommentarer: