söndag, september 16, 2007

Nu är jag hög igen men urtrött...

Snart fyra veckor efter knäoperationen och efter att inte ha joggat en meter sedan i mitten på maj blev det 3 km runt Pildammarna med Marianne. Ända sedan 18-års åldern har jag joggat regelbundet, minst 1 mil veckan och ofta 4-5 mil. Herregud vad trött jag blev, det var nästan som på 80-talet när jag sprang mina maror. Jag som cyklat mycket under sommaren, vissa dagar 5-6 mil trodde inte att man på så få månader kunde tappa så mycket av sin kondition. Men nu är träningen igång och inget ska hindra mig att snart vara i topptrim igen. Själva knäet var det faktiskt inga som helst problem med. I eftermiddag ska vi träffa Johan som vi mötte på Samoaöarna 2000. Han ska till Cooköarna i vinter och vi ska ge honom lite tips. Nu ska jag slöa och kanske ta mig en öl...

På kvällen besökte vi min mor, Inger, och hade lite efterprat om Gun och de sista åren som gått. Vi somnade som stockar vid 21-tiden.

Inga kommentarer: