onsdag, juli 18, 2007

Promenad


Vi gick en runda i Pildammarna på tidiga kvällen. Någon form av konsert var på gång på Friluftsteatern (som det hette förr, numera Pildammsteatern) så det var en del folk i rörelse. Vid 19-tiden blev det lite svalare så vi gick hem.

Tidigare i dag var jag hos min ortoped och fick svar på magnetröntgenundersökningen (långt ord). Menisken var skadad och det fanns även artros (eller som man felaktigt säger; förslitningsskador, jag säger åldersförändringar). Jag fick en remiss för operation som troligen sker i slutet av augusti. Sen ska jag snart vara i gång med joggingen!

Vår minisemester till Amsterdam blir av olika anledningar inte av. Istället far vi till Hanover över en helg i början av september. I dagens tidningar stod att tjuvar läser bloggar för att göra inbrott när man skrivit att man ska resa bort. Gör er inte besväret; vi har inga värdeföremål i lägenheten! Inga smycken, inga kontanter, inga datorer.

Inga kommentarer: