torsdag, mars 01, 2007

Tävling

I brist på vettigare sysselsättning utlyser jag härmed en liten tävling.

Ni som känner mig och Marianne vet att vi ofta går ut på restaurang med min mor och Gun. Under de fyra år som gått sedan Gun blev påkörd har vi avverkat en hel del ställen. Här ser ni ett lite ovanligare ställe vi besökte i somras. Är det någon som kan gissa var det är? Den enda ledtråd ni får är att det är inom en radie av en halvtimmes färdtjänsttur från Malmö. Den som först gissar rätt belönas med en överraskning. Min mor får inte deltaga i tävlingen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan svaret ! Men eftersom jag en nöjd och glad vinnare av en tidigare tävling, så ger jag en ledtråd till andra läsare. Ortsnamnet finns nämt i en annan av dina bloggar och ligger en bit utanför Lund.

Krya på dig Stefan

Hälsningar Göran