onsdag, mars 21, 2007

Min svärson

Långt ifrån Söderhavsöarna...



Det händer just nu inte mycket i min vardag. Jag tänkte därför presentera min eminente svärson Christian. Han är (förutom mycket annat) mycket aktiv dykare och fotograferar väldigt fina UV-bilder (undervattensbilder alltså...inte ultraviolett). Ett smakprov på hans bilder (från Cooköarna) finns på Mariannes och min hemsida, klicka er dit via mina länkar. Inte ens snö och vinter hindrar honom från att utöva sin hobby. För närvarande är han pappaledig och tar hand om herr KO.

En jätterolig sak hände idag; jag har kommit över TV-serien "Villervalle i Söderhavet" från 1963 efter Bengt Danielssons bok 1957. Serien inspirerade mig som barn och blev nog anledningen till mitt stora intresse för Söderhavet. Gissa vad jag ska göra ikväll...

Inga kommentarer: