lördag, maj 31, 2008

60 sköna kilometer

Jag är normal. Det finns folk som tycker jag är smal, men kolla statyn bakom mig, visst är jag stor och ståtlig, eller hur! Nu är det så att bilden är tagen i Vellinge kommun och för att hålla nere skattesatsen så får väl även kulturen stryka på foten, statyn blev väl billigare i bantad form även om jag tycker att den är väldigt fin. Jag vill inte bli politisk här på bloggen men lite sarkartisk kan jag väl få vara någon gång.


Här ser du en äkta damsadel, en sådan finns bara att köpa i Danmark, så vitt vi vet. Den var det enda Marianne behöll av den gamla cykeln.



Efter 12 år; Marianne har köpt en ny cykel, hon fick faktiskt 900:- för den gamla skrotiga Monarken. Sju navväxlar och navdynamo m.m. Vi firade med en lång härlig cykeltur i det underbara vädret.

Inga kommentarer: