söndag, oktober 25, 2020

Veckorapport

Hoppas ni inte har något emot att jag visar verkligheten. Så här fint har operationssåret läkt nu, mycket tack vare Mariannes proffsiga skötsel. De senaste dagarna har jag däremot mått ganska dåligt. Orkeslösheten är kvar men slemhinnorna i munnen, matstrupen och magsäcken har blivit väldigt sköra. Jag kan bara äta och dricka musbitar väldigt långsamt, allting blir starkt som sprit. Hoppas det är övergående och framförallt inte blir värre inför nästa dos cytostatika måndagen den 2:e november. Dessutom sover jag ganska dåligt och vaknar en gång i timmen. För övrigt är mina labprover bra och blodtrycket håller sig i schack!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tvärtom! Tack för att du delar med dig. Som sagt, håll ut!

Joel sa...

Hoppas på lindring inom kort! Att inte kunna äta och dricka ordentligt är ju definitivt inte kul. Fortsätt krya!