lördag, september 13, 2008

Vardagslördag

Lördagen avslutades med superb middag på Malmös mest prisvärda restaurang; Los Arcos, Triangeln. Enchilada de la casa 92:-, Chile con carne 85:-. Prova själv!



Gustav Adolfs Torg


På skånska: Triangelen


Utan denna tunnel hade jag kanske inte funnits. Om jag förstått det rätt var det här mina föräldrar träffades först gången; dåtidens inneställe Restaurang Tunneln. (eller Tunnelen..)


Vem fotograferar vem?


Ekologiskt godis! Det har jag alltid väntat på. Nu väntar jag på ekologisk Coca-Cola, ekologiska värktabletter, ekologisk alkohol samt ekologiska pengar.


Vad säljer man här?



Stortorget hade någon form av ekologisk utställning denna alldeles vardagliga lördag som vi tillbringade spatserande hela eftermiddagen. Lugnt och skönt, soligt men lite svalt, det börjar likna höst.

Inga kommentarer: