söndag, september 23, 2007

Webkameran

Nu ska den igång igen. Det kommer kanske att se lite konstigt ut de första dagarna men sen ska de vara OK igen. Du hittar den här.

Det blir inte samma fina kvalitet som tidigare eftersom det är nu en betydligt enklare kamera, jag kan inte låta min finaste videokamera stå utomhus dygnet runt. Men jag ska variera riktningarna lite då och då, ni skall i alla fall kunna se hur väder och sikt är.

Sen finns det ju ännu en webkamera i min bärbara mac men den är sällan aktiv, kommer att användas mest på resor eller andra speciella tillfällen, den hittar du här.

Från och med i dag tänker jag skriva på både engelska och svenska på bloggen inför resan till Kiribati i februari. Upptäcker ni några felaktigheter i språkbruket är jag tacksam om ni kommenterar det!

Inga kommentarer: